2007年9月11日 星期二

民主黨玩得靚

陳太出選,但有排都未有野睇,在這段預備期,我反而有興趣講下成件事。報紙無乜人講,但我覺得今次民主黨玩得幾靚。

民主黨過去幾年,一直都嘈喧巴閉無靜過,唔係上唔到位,就係有內鬼,好似不務正業咁。但係自從換咗主席之後,就好似都無咩負面新聞,係咪何俊仁被扑濕之後功力大增呢?

好似今次咁,最初何秀蘭出黎,甘乃威又話出,都已經好驚,好彩佢地班泛民又諗到做初選。中間其實都好多傳言話陳太想選、民主黨班領袖支持陳太唔支持甘乃威,又可能會出現第二梯隊唔肯......今次,佢地居然找到陳太出黎之餘、攪掂咗咁乃威唔鬧個黨,仲同個黨開記者會,叫個黨第二梯隊全力幫手。

咁即係點呢,即係話,「我咁想選我都唔出聲,你地其他區的第二梯隊塘邊鶴,唔好再嘈......」

於是,大家都靜晒。

我都有興趣知道民主黨今次點攪得掂,是不是換了個主席就成了呢? 還是其實裡面開始有D改變,所以才可以擺脫以前果D問題呢?同埋,如果佢地真係幕後主腦叫到陳太出黎,可以算係功德無論了。

2 則留言:

冥王 提到...

因為勢危? 膽怯?

藍天蔚 提到...

冥王:
如果因為勢危而咁玩,都唔出奇,但係呢D野可以玩出火,今天玩得咁靚,somehow都令藍天蔚有D意外。
藍天蔚