2008年2月1日 星期五

光明頂拙劣的遮醜手法

光明頂今晚補鑊,開始講些少裸照事件,我也為鮑偉聰和監製慘。鮑偉聰聲稱不講是最好的處理方法,但其實,錄音的節目已播了幾天,他們很難在錄音時回應這件事。

基本上,陶傑已經整個星期沒有做現場節目。每逢星期五,因為講讀書,所以很多時都是錄音。不過星期一和星期二連續兩天,都是講一個沒有時間性的種族歧視條例。星期三跑馬,所以沒有光明頂,星期四講的是四代香港人,不過這輯是錄音。

怎樣知道是否錄音?首先他們不會讀意見。當然,他們很少會讀意見。但一件事最清楚,就是陶傑報不報時間。如果他報時間,那麼,這晚就是live。如果由另外一些人報時間,那就是錄音。

有一次,香港地震,那晚節目居然連提都不提,就是錄音節目了。

我唯一比較認同鮑偉聰的,就是他評論一個有兩頭住家和私生子的藝人跑出來講要有道德,真是笑死人。

4 則留言:

匿名 提到...

我一直以為全是直播tim

藍天蔚 提到...

匿名:

Oh...你真係比人"昆"咗啦!班馬在線也是錄影,有時仲係一次錄幾集!

藍天蔚

匿名 提到...

班馬就預o左嫁la, 不過係估唔到電台都會o甘o者...

話時話, 宜家覺得陶生o的言論來來去去都差唔多, 感覺到有點技窮

藍天蔚 提到...

匿名:

一個人有一個人的睇法,唔容易天天變化。講左幾年,咩都講過,好難唔會重覆,你聽了幾年,都一定估到他的想法,所以少了驚喜。黃子華都唔係次次有驚喜啦!

藍天蔚