2008年2月12日 星期二

光明頂姣婆守唔到寡

光明頂早排陶傑不在香港,播了超過一個星期錄音帶,由鮑偉聰代表話唔講「裸照風暴」,當時健吾都是主持之一。

不過,今晚陶傑返黎開咪,即講裸照事件,仲要由陶傑跌落地下執番「楂」沙,話「如果果陣時完呢,就不值一提」。其實,根本係佢地一係話唔到事,要由陶傑話事,一係就要留番比陶傑拿住條線,再唔係,就是姣婆守唔到寡,唔想講,但單野最終太勁,唔講唔得!

6 則留言:

匿名 提到...

宜家都好小聽lu, 有時同時段會聽rthk 1, 陶生o的言論同佢係蘋果寫o的野有時無乜分別.

匿名 提到...

天蔚兄:

挑!陶傑愈老愈懵懂!
佢講政治?我X火都著X埋!

Daniel.

藍天蔚 提到...

匿名:

無計,佢一日都係得24小時!無時間睇書,就自然無野好講

藍天蔚

藍天蔚 提到...

Daniel:

多謝你的意見!他有他的agenda,他是誠哥隻馬,又請得到曾蔭權上節目,老實講,他也如大班一樣,表面上是砌,實質上是幫煲呔!

BTW,可否不在我的BLOG XYZ? 謝謝!

藍天蔚

匿名 提到...

你都講得有道理. 不過作為消費者, 佢背後係乜理由我唔理得o甘多, 出到o黎效果好就得.

重有, 你點知佢係誠哥隻馬.

藍天蔚 提到...

匿名:

所以我都鍾意聽。我點知? gut feeling喎。拿,佢應該仲係tom.com的創作總監,你話呢個世界,有咩人會比個staff百足咁多爪?公司D野唔洗做咩?但佢做電台、寫咁多文、做電視、《細說名城》專輯、帶旅行團。一個正常人,無份全職都做唔掂啦。咁點解仲要請佢?佢真似好有創意?係,但係對TOM有咩貢獻.........

藍天蔚