2007年8月27日 星期一

商台

商台曾經一度係反共基地,自從掃走大班同毓民之後做了一輪節目改革,就一d都唔好聽。

朝早的「晴朗」,一度由黃偉民做,但係,黃偉民係一個好廢的「評論員」,每朝就將所有報紙的評論由自己把口講一次,當係自己的意見咁......!如果你唔睇報紙,咁可能就唔知,但係一睇報紙,諗起呢位仁兄扮到自己好有見地咁,就真係從此聽到佢把聲都覺得厭惡。監製果位女士,雖然係監製,但就行前線就唔得。反而最近有個叫黃永,聽落都ok。你可以不同意他的觀點,但他看起來,至少有自己的觀點。

至於左右大局,最難頂的是大小姐,講到自己好似知好多內幕,但說真的,就是識就比佢笑死,唔識就比佢嚇死。而且,大小姐把聲同發音,真係......好刺耳.....

唯一好玩 d既,就只剩下光明頂,不過,近兩三個月,佢個節目變左廣告雜誌,例如請林子祥、汪明荃去個節目.....根住又話CUP出版,佢自己又有份的書的作者做嘉賓...真係越黎越sigh......

沒有留言: