2008年11月10日 星期一

IT戇豆信報專訪

上週六信報出了段IT戇豆的專訪,題為《IT界E.T.譚偉豪》,狗餅程度藍天蔚望塵莫及,摘錄一些如下:

譚偉 豪毫不猶豫的回應我:「我其實係好『fax 簿』(flexible)嘅人,鍾意學新嘢、搵新嘢,『活天』(

routine)少少嘅嘢,我都唔做唔理㗎!實唔係準時返工、放工嗰種。過往四年,我擺好 多時間喺新嘢、喺公職度,至於公司『odd 趴 way 唇』(operation)就唔睇架嘞,所以我喺唔喺公司都唔重要嘞。返公司都係睇吓,約吓人,大部分時間做呢啲嘢。」

-------------------

過了幾分鐘,譚偉豪終於走進來。當天的他,比起上一次訪問,

穿着得較為隨意,卻仍披了輕便的棉質西裝外套,算是真人表演「薯嘜茄數」(smart casual)吧。

-------------------

大家自己找來看好了,報章似終有版權。負責這些專訪的袁耀清──Yiu-ching Yeun,游清源也,和負責的記者,一定很看不起譚偉豪這樣講英文,否則不會這樣寫flexible和operation。

這篇專訪的目的,就是吋爆IT戇豆。專訪這家東西,不要以為一定有著數,你永遠不知,他們會怎樣寫。

其實暑假前,信報也幫前一任資訊科技議員單仲偕做過專訪,那篇出來的效果,是單仲偕是一個眼中只有家庭的住家好男人,完全沒有如這篇般負面,不知這是游清源先生的偏好和偏見,還是受訪者的功力的差距。

沒有留言: